Įgūdžių informacija ir aprašymas

Komandų Sąrašas

<> Privaloma. [ ] Pasirinktina.

/mcmmo - Atidaro įgūdžių suvestinės meniu.

/mcmmo help - Parodo visas įskiepio komandas.

/mcmmo top <kategorija> [žaidėjas] - Atidaro McMMO reitingų top meniu.

/mcmmo skill <pavadinimas> [žaidėjas] - Atidaro McMMO įgūdžių detalių meniu.

 

[Kovinis] Kardų įgūdžiai ir sugebėjimai

Šis įgūdis suteikia kovos pranašumų žaidėjams, kovojantiems su kardu. Tobulindami šį įgūdį, jūs įgysite galimybių sukelti Kraujavimo efektus, kurie sukelia žalą priešams laikui bėgant, bei Kontrpuolimo sugebėjimą, leidžiantį atremti dalį priešininko smūgių ir grąžinti žalos dalį atgal. Kuo aukštesnis jūsų kardo įgūdžio lygis, tuo stipresnės ir ilgesnės šios galimybės, suteikiant jums pranašumą kovose su įvairiais priešininkais.

[1 Lygis] |  Kraujavimas

  • [Pasyvus] Kraujavimo poveikis yra pasyvus kardo įgūdžio efektas, kuris sukelia žalą taikiniui kas dvi sekundes. Šis poveikis tęsiasi tol, kol efektas pasibaigia arba taikinys miršta. Kardo įgūdžio lygis daro tiesioginę įtaką kraujavimo trukmei – kuo aukštesnis lygis, tuo ilgiau taikinys kraujuoja.

[5 Lygis] | Ašmenų Šėlsmas

  • (Aktyvus) Ašmenų Šėlsmas yra aktyvus kardo įgūdžio gebėjimas, kurį galite suaktyvinti dešiniuoju pelės mygtuku laikant kardą rankoje. Suaktyvinus šį gebėjimą, atliekamas AoE smūgis, kuris daro 25% papildomą žalą visiems aplinkiniams priešams. Be to, šis gebėjimas gali pritaikyti Kraujavimo efektą, sukeliantį žalą laikui bėgant.

[10 Lygis] | Galutinis Smūgis

  • (Pasyvus) Šis efektas padidina kardo daromą žalą prieš stiprius varžovus, suteikdamas pranašumą sunkiose kovose. Kuo aukštesnis jūsų kardo įgūdžio lygis, tuo didesnė papildomos žalos nauda.

[20 Lygis] | Kontrpuolimas

  • (Pasyvus) Kontrpuolimas yra aktyvus gebėjimas, leidžiantis atsakyti į priešo smūgius. Kai blokuojate ir gaunate smūgius nuo žaidėjų ar mobų, turite galimybę atremti 50% gautos žalos atgal puolėjui. Šis gebėjimas aktyvuojamas automatiškai, kai esate puolami ir tinkamai užblokuojate smūgį.

[75 Lygis] | Ašmenų Įsiskverbimas

  • (Pasyvus) Suteikia papildomos žalos smūgiams su kardu.

 

[Kovinis] Kirvių įgūdžiai ir sugebėjmai

Šis įgūdis susijęs su kirvio naudojimu kaip ginklu kovoti su mobais ar žaidėjais. Tobulindami šį įgūdį, jūs įgysite galimybę efektyviau naudoti kirvį, nes didėjant jūsų lygiui, kirvis vis lengviau laužys priešininko šarvus. Kuo aukštesnis įgūdžio lygis, tuo stipresnė ir greitesnė bus jūsų ataka, leidžianti greičiau pramušti varžovų gynybą ir suteikti jums pranašumą kovose.

 

[Lygis 1] | Šarvų Suardymas

  • (Pasyvus) Smūgiuodami galite pažeisti priešininko šarvus. Yra pasyvi tikimybė sužaloti šarvus ir sumažinti jų efektyvumą.

[Lygis 1] | Kritiniai Smūgiai

  • (Pasyvus) Kritiniai smūgiai – tai pasyvus sugebėjimas, suteikiantis galimybę atlikti papildomą žalą per kritinius smūgius. Kuo aukštesnis jūsų įgūdžio lygis, tuo didesnė tikimybė ir didesnė žala, kurią padarote.

[Lygis 5] | Kirvio Meistriškumas

  • (Pasyvus) Kirvio Meistriškumas suteikia pagrindinės žalos padidėjimą, kuris didėja kartu su Kirvio įgūdžio lygiu. Kuo aukštesnis jūsų lygis, tuo stipresni bus jūsų smūgiai su kirviu.

[Lygis 5] | Kaukolės Perskėlimas

  • (Aktyvus) Leidžia atlikti AOE (ploto) ataką, kuri paveikia visus netoliese esančius priešus. Pagrindinis taikinys patiria gerokai sumažintą žalą, todėl ši ataka yra ideali, norint greitai pašalinti didelį kiekį mobų.

[Lygis 10] | Smūgio Poveikis

  • (Pasyvus) Peržengia galios ribas – padidina jūsų žalą prieš stiprius varžovus, suteikdama papildomą kovos pranašumą prieš galingesnius priešininkus. Kuo aukštesnis įgūdžio lygis, tuo didesnė žala ir efektyvumas kovoje su jais.

[Lygis 25] | Galingas Smūgis

  • (Pasyvus) Galingas smūgis leidžia apsukti priešą atgal, suteikiant pranašumą, nes tai gali sutrikdyti priešininko poziciją ir atimti galimybę greitai reaguoti į jūsų sekantį puolimą. Kuo aukštesnis įgūdžio lygis, tuo stipresnis ir efektyvesnis bus šis smūgis.

 

[Kovinis] Lankininkystė

Lankininkystė yra įgūdis, skirtas žaloti mobus ir žaidėjus lankais bei strėlėmis. Tobulindami šį įgūdį, jūs įgysite kovinių premijų, tokių kaip didesnė žala, kurią darote su lanku, ir galimybė apsvaiginti priešą PVP kovose.

[Lygis 0] | Apsvaiginimas

  • (Pasyvus) Apsvaiginimas gali suveikti kai kurie jūsų šūviai, sukeldami priešui trumpalaikį nualpimą. Lankininkystės lygis padidina apsvaiginimo tikimybę.

[Lygis 1] | Strėlių Atsiėmimas

  • (Pasyvus) Strėlių atsiėmimas leidžia nenulaužti strėlių po šūvio ir jas atgauti. Didėjant lygiui, didėja galimybė atsiimti strėles.

[Lygis 1] | Taiklus Šūvis

  • (Pasyvus) Taiklus šūvis suteikia papildomą žalą jūsų šūviams, kuri auga kartu su Lankininkystė lygiu.

[Lygis 10] | Šaudymo Ribų Pralaužimas

  • (Pasyvus) Peržengia galios ribas. Padidina žalą prieš stiprius varžovus.

 

[Kovinis] Akrobatika

Akrobatika – tai menas judėti mikliai ir efektyviai mcMMO pasaulyje. Šis įgūdis suteikia kovos ir aplinkos žalų premijas, leidžiančias jums tapti greitesniems ir lankstesniems tiek kovose su priešais, tiek atliekant įvairias užduotis.

 

[Lygis 0] | Roll

  • (Pasyvus)  Suteikia galimybę išvengti krito žalos, kuri priklauso nuo jūsų akrobatikos lygio. 50-ame lygyje turite 50% šansą išvengti žalos arba 100% jei suaktyvintas Graceful Roll. Laikant SHIFT krentant, paprastas roll virsta Graceful ROll, kuris padvigubina išvengimo tikimybę ir žalos mažinimą.

[Lygis 1] | Išvengimas

  • (Pasyvus) Išvengimas suteikia galimybę sumenkinti gaunamą žalą perpus. Jei gaunate 6 žalos, patirsite tik 3, jeigu sėkmingai išvengsite. Išvengimas turi laiko tarpą, kurio metu negausite patirties, jei neseniai atsiradote po mirties.

 

[Kovinis] Beginklis

Beginklis yra kovinis įgūdis, leidžiantis naudoti kumšius kaip ginklą. Tobulindami šį įgūdį, galite padidinti smūgių galią ir greitį, kovodami be jokio ginklo. Kuo aukštesnis šio įgūdžio lygis, tuo stipresni ir efektyvesni bus jūsų kumščiai, leidžiantys greitai ir efektyviai pažeisti priešininkus tiek kovose su mobais, tiek su kitais žaidėjais.

 

[Lygis 0] | Blokų Trupinimas

  • (Pasyvus) Leidžia paversti akmens plytas į sutrūkusias akmens plytas. Veikia tik Įtūžimas rėžimu.

[Lygis 1] | Plieninė Rankų Technika

  • (Pasyvus) Suteikia didesnę žalą kumščio atakoms prieš mobus ar žaidėjus.

[Lygis 5] | Įtūžimas 

  • (Aktyvus) Įtūžimas yra aktyvus sugebėjimas, aktyvuojamas dešiniuoju pelės mygtuku tuščiomis rankomis. Šio režimo metu darote daugiau žalos ir galite akimirksniu naikinti silpnus blokus (pvz. žemę, žolę).

[Lygis 10] | Ginklo Ribų Pralaužimas

  • (Pasyvus) Peržengia galios ribas. Padidina žalą prieš stiprius varžovus.

[Lygis 20] | Strėlių Atmušimas

  • (Pasyvus) Strėlių atmušimas yra pasyvus įgūdis, suteikiantis galimybę atmušti strėles, iššautas skeletų ar žaidėjų. Strėlė nukrenta ant žemės nepadariusi žalos.

[Lygis 25] | Ginklo Atėmimas

  • (Pasyvus) Leidžia pasyviai atimti iš priešininko rankose laikomą daiktą, kuris iškrenta ant žemės.

[Lygis 60] | Geležinis Sukibimas

  • (Pasyvus) Geležinis sukibimas – tai pasyvus sugebėjimas, kuris apsaugo nuo ginklo atėmimo. Kuo aukštesnis jūsų Beginklio įgūdžio lygis, tuo didesnė tikimybė išvengti ginklo praradimo ir išlaikyti savo ginklą kovos metu.

 

[Kovinis] Prijaukinimas

Prijaukinimas suteikia žaidėjams įvairių kovinių pranašumų, kai naudojami prisijaukinti vilkai. Tobulindami šį įgūdį, jūsų vilkai tampa stipresni, didėja jų žala, gynyba ir kitos savybės. Kuo aukštesnis įgūdžio lygis, tuo efektyviau vilkai kovos už jus, tapdami patikimais sąjungininkais tiek kovose su mobais, tiek su kitais žaidėjais.

 

[Lygis 1] | Žvėrių Žinios

  • (Pasyvus) Parodo informaciją apie vilką ar ocelotą, kai spustelite kaulu.

[Lygis 1] | Laukinis Šauksmas

  • (Aktyvus) Laukinis šauksmas yra aktyvus sugebėjimas, leidžiantis iškviesti vilką ar ocelotą šalią savęs. Suaktyvinti galima susilenkus ir spustelėjus kaulą ar žuvį.

[Lygis 10] | Aplinkos Nuovoka

  • (Pasyvus) Leidžia vilkams atsirasti šalia jūsų, kai jie atsiduria prie pavojų, pvz. kaktusų ar lavos. Taip pat vilkai nepatiria kritimo žalos.

[Lygis 15] | Sužeidimas

  • (Pasyvus) Sužeidimas suteikia vilkams šansą užkrauti Kraujavimą priešams.

[Lygis 20] | Greito Maisto Aptarnavimas

  • (Pasyvus) Suteikia vilkams galimybę pasveikti kaskart, kai jie atakuoja.

[Lygis 20] | Sumušimas

  • (Pasyvus) Vilkai gali atstumti priešus atgal.

[Lygis 25] | Tankus Kailis

  • (Pasyvus) Gydo vilką, kai jis patiria maginę, potion ar wither žalą.

[Lygis 35] | Šventasis Šuo

  • (Pasyvus) Sumažina vilkui gaunamą žalą ir suteikia atsparumą ugniai.

[Lygis 50] | Atsparus Sprogimams

  • (Pasyvus) Sumažina žalą, kurią vilkai patiria nuo sprogimų.

[Lygis 75] | Galąsti Nagai

  • (Pasyvus) Suteikia papildomos žalos vilkų atakoms.

 

[Kovinis] Buožės

Šis įgūdis suteikia kovos pranašumų žaidėjams, kovojantiems su buože. Tobulindami šį įgūdį, jūs įgysite galimybę atlikti papildomą žalą priešams naudojant buožes. Kuo aukštesnis jūsų vėzdų įgūdžio lygis, tuo stipresnės ir efektyvesnės taps jūsų atakos.

 

[Lygis 5] | Suluošinimas

  • (Pasyvus) Suluošinimas suteikia tikimybę suluošinti priešą, laikinai apribojant jo judėjimo galimybes. Kuo aukštesnis jūsų įgūdžio lygis, tuo didesnė tikimybė, kad priešas bus suluošintas ir negalės judėti visą poveikio trukmę.

[Lygis 10] | Vėzdų ribų Pralaužimas

  • (Pasyvus) Peržengia galios ribas. Padidina žalą prieš stiprius varžovus.

[Lygis 10] | Sutriuškinimas

  • (Pasyvus) Suteikia papildomos žalos smūgiams, atliekantiems su vėzdu.

 

[Kovinis] Trišakiai

Šis įgūdis suteikia kovos pranašumų žaidėjams, naudojantiems trišakį. Tobulindami šį įgūdį, jūs įgysite galimybę padidinti žalą, kurią darote priešams naudojant trišakį. Kuo aukštesnis jūsų trišakio įgūdžio lygis, tuo stipresnė bus jūsų ataka, leidžianti greičiau ir efektyviau kovoti tiek prieš mobus, tiek su kitais žaidėjais.

[Lygis 5] | Persmeigimas

  • (Pasyvus) Suteikia papildomos žalos smūgiams naudojant trišakį.

[Lygis 10] | Trišakio Ribų Pralaužimas

  • (Pasyvus) Peržengia galios ribas. Padidina žalą prieš stiprius varžovus.

 

[Kovinis] Arbaletai

Šis įgūdis suteikia kovos pranašumų žaidėjams, naudojantiems arbaletą. Tobulindami šį įgūdį, jūs įgysite galimybę padidinti žalą, kurią darote priešams naudodami arbaletą. Kuo aukštesnis jūsų arbaleto įgūdžio lygis, tuo stipresni ir galingesni taps jūsų šūviai, leidžiantys greičiau ir efektyviau sunaikinti priešininkus.

 

[Lygis 1] | Galingas Šūvis

  • (Pasyvus) Suteikia papildomos žalos šūviams iš arbaleto.

[Lygis 5] | Triukas

  • (Pasyvus) Strėlė atsimuša nuo paviršiaus ir gali rikošetuoti.

[Lygis 10] | Arbaletų Ribų Pralaužimas

  • (Pasyvus) Peržengia galios ribas. Padidina žalą prieš stiprius varžovus.

 

[Rinkimas] Kasyba

Kasyba yra įgūdis, orientuotas į akmens ir rūdų kasimą. Suteikia papildomų medžiagų iškasus rūdas.

(Lygis 1) | Dvigubi Iškritimai 

  • (Pasyvus) Pasyviai suteikia šansą gauti dvigubai daugiau resursų iškasus natūralius blokus su kirtikliu.

(Lygis 5) | Super Kirtiklis

  • (Aktyvus) Aktyvavus suteikia +5 Efektyvumo lygį kirtikliui. Trigubai padidina papidlomų iškritimų šansą ir leidžia greitai iškasti medžiagas.

(Lygis 10) | Sprogstamasis Kasimas

  • (Pasyvus) Turint kirtiklį rankoję, pritūpkite ir spauskite TNT iš tolo, kad jis iškart sprogtų.

(Lygis 10) | Didesni Sprogimai

  • (Pasyvus) Padidina Blast Kasyba, sprogimo spindulį.

(Lygis 10) | Sprogmenų Ekspertas

  • (Pasyvus) Sumažina žalą, gaunamą nuo TNT sprogimų.

(Lygis 100) | Gausus Radinys

  • (Pasyvus) Suteikia šansą gauti trigubą kasybos iškritimą.

 

[Rinkimas] Medkirtystė

Medkirtystė yra įgūdis, susijęs su medžiu kirtimu, grybų medžiais ir pan.

(Lygis 1) | Medienos Derlius

  • (Pasyvus) Pasyvus sugebėjimas gauti papidlomą bloką kaskart nukirtus rąstą.

(Lygis 5) | Medkirčio Smūgis

  • (Aktyvus) Aktyvinimas dešiniu pelės mygtuku su kirviu. Nukerta visą medį iš karto, išmetant visus rąstus.

(Lygis 15) | Lapų Nupūtimas

  • (Pasyvus) Naudojant kirvį, galite greitai panaikinti lapus.

(Lygis 30) | Stuksenti Ant Medžio

  • (Pasyvus) Raskite papildomų grobių, naudodami Medkirčio smūgį.

(Lygis 100) | Švarus Pjūvis

  • (Pasyvus) Yra tikimybė gauti tris kartus daugiau medienos iškirpus.

 

[Rinkimas] Ekskavacija

Ekskavacija apima kasimą kastuvu. Kuo aukštesnis lygis, tuo diesnė tikimybė rasti lobius kasant.

(Lygis 1) | Archeologija

  • (Pasyvus) Raskite paslėptas žemės paslaptis! Aukštesnis lygis didina šansą gauti patirties orbus radus lobį.

(Lygis 5) | Giga Gręžtuvas

  • (Aktyvus) Giga Gręžtuvas - aktyvinimas su Ekskavacija įgūdžiu. Trigubai padidina lobio radimo šansą ir leidžia akimirksniu kasti. Naudokite trumpais intervalais, kad paspartintumėte kasimą, bet atkreipkite dėmesį į greičiau dylančius kastuvus.

 

[Rinkimas] Žolininkystė

Žolininkystės įgūdis, suteikia papildomų derliaus laimikių ir automatinį pasodinimą. Taip pat leidžia paversti akmenis samanotais ar kitais blokais žaluma.

 

(Lygis 0) | Hylian Sėkmė

  • (Pasyvus) Galimybė rasti retų daiktų, ardant tam tikrus blokus su kapliu.

(Lygis 0) | Grybų Pirštas

  • (Pasyvus) Suteikia galimybę paversti žemę mikeliu, spustelėjus ją raudonu ar rudu grybu.

(Lygis 1) | Dvigubi Derliaus Kritimai

  • (Pasyvus) Padidina tikimybė gauti dvigubą derlių.

(Lygis 5) | Žalioji Žemė

  • (Aktyvus) Aktyvuojamas dešiniu pelės mygtuku, laikant kaplį. Suteikia trigubą derlių iš augalų, taip pat leidžia paversti blokus naudojant sėklas iš inventoriaus.

(Lygis 20) | Ūkininko Dieta

  • (Pasyvus) Padidina iš maisto (pvz. grybų, bulvių, sausainių, melionų, morkų, duonos, sriubos) atkuriamų alkio juostelių kiekį.

(Lygis 25) | Žalias Nykštys

  • (Pasyvus) Suteikia galimybę automatiškai atsodinti augalus juos nuėmus. 

(Lygis 100) | Žaliuojantis Gausumas

  • (Pasyvus) Galimybė gauti trigubą derlių.

 

[Rinkimas] Žvejyba

Su Žvejyba įgūdžių žvejyba vėl tampa įdomi! Galite rasti paslėptų lobių. Taip pat žvejojate greičiau ir su galimybę gauti retų lobynų.

 

(Lygis 1) | Meistras Žvejys

  • (Pasyvus) Leidžia rasti unikalių lobių žvejybos metu. Kartu su Magic Hunter galima rasti užburtų daiktų.

(Lygis 1) | Lobių Ieškotojas

  • (Pasyvus) Suteikia didesnę kandimo tikimybę žvejojant. Būnant valtyje, šansai dar labiau padidėja.

(Lygis 5) | Žvejyba Leduose

  • (Pasyvus) Galite atkabinti daiktus nuo mobų ar žaidėjų, naudodami meškerę.

(Lygis 15) | Papurtymas

  • (Aktyvus) Aktyvus sugebėjimas, leidžiantis išjudinti daiktus iš mobų, užkabimus juos meškere. Mobai numes daiktus, kuriuos normaliai išmestų mirdami. Galite net gauti mobų galbas.

(Lygis 20) | Žvejo Dieta

  • (Pasyvus) Padidina alkio juostos atkūrima valgant žuvį.

(Lygis 20) | Magijos Ieškotojas

  • (Pasyvus) Galite rasti užburtų daiktų žvejybos metu.

 

[Rinkimas] Alchemija

Alchemija yra įgūdis, susijęs su alcheminiu aludarystės stalu. Suteikia greitesnį gėrimų gaminimą ir naujų gėrimų išrakinimą.

 

(Lygis 0) | Katalizė

  • (Pasyvus) Pagreitina virimo procesą, maksimaliai iki 4 kartų, pasiekus 1000 lygį.

(Lygis 0) | Mišiniai

  • (Pasyvus) Leidžia virti įvairesnius gėrimus naudojant specialius ingridientus, kurie atrakinami skirtinguose lygiuose.

 

[Kalvystė] Taisymas

Taisymas leiia naudoti geležies bloką šarvų bei įrankių taisymui.

 

(Lygis 1) | Taisymo Meistriškumas

  • Padidina sutaisytą kiekį. Kuo didesnis Taisymas lygis, tuo daugiau atsistatys patvarumo.

(Lygis 10) | Slaptoji Kalvystė

  • Leidžia taisant daiktus iššaugoti jų užkeikimus. Užkeikimai gali išlikti tame pačiame lygyje, nukristi arba būti prarasti.

(Lygis 40) | Super Taisymas

  • Suteikia galimybę pasyviai taisyti dvigubai efektyviau.

 

[Kalvystė] Išgelbėjimas

Išgelbėjimas yra kinderinis įgūdis, leidžiantis atgauti medžiagas iš įrankių ar šarvų, kuriuos išardote.

Šis įgūdis remiasi vidurkiu iš tėvinių įgūdžių:

  1. Žvejyba
  2. Taisymas

(Lygis 1) | Laužo Surinkėjas

  • Atrakinamas 35 lygyje (Pagal nutylėjimą). Leidžia išardyti pažeistus daiktus, siekiant gauti medžiagų. Kuo didesnis lygis, tuo didesnis medžiagų grąžinimo procentas.

(Lygis 10) | Slaptoji Išardymas

  •  Atrakinamas 2 Išgelbėjimas lygyje (pagal nutylėjimą). Leidžia gauti užburtų knygų išardant užburtus daiktus. Priklausomai nuo lygio, yra tikimybė sėkmingai išgauti visą ar dalį užkeikimo. Jei išguanama tik dalis, knyga bus žemesnio lygio.

 

[Kalvystė] Lydymas

Lydymas yra kinderinis Kasyba ir Taisymas įgūdis, kurio lygis - abiejų tėvinių įgūdžių vidurkis. Lydymas buvo vienas pirmųjų įgūdžių.

(Lygis 0) | Antras Išlydymas

  • Dvigubina gaunamus resursus lydant krosnyje.

(Lygis 10) | Kuro Našumas

  • Padidina kuro degimo laiką krosnyse.

(Lygis 10) | Suprasti Meną

  • Galbūt jūs praleidžiate per daug laiko lydydami…..

 

Paskutinį kartą atnaujinta: Feb 27, 2025 10:03 AM

Ar tai buvo naudinga?